sobota, 26 października 2013

BARDZO BARDZO ALE TO BARDZO WAŻNE !!!!!!

No więc jak widzicie PONOWNIE usunęłam wszystkie posty. Tak wiem jestem chujowa. Ale problem tkwi też w tym ,że mam bardzo mało czasu na pisanie bloga. I  brak kontynuacji na tą historię
Więc pomyślałam ,że lepiej jeżeli TYMCZASOWO nie będę tutaj nic dodawać za to napiszę 5 pierwszych rozdziałów. Jeżeli będę miała taki 'spoko' pomysł to je opublikuję ale jeżeli nie to usunę bloga,

Tak więc zaglądajcie tu do końca miesiąca powinno się coś pojawić.

WIEM ,ŻE JESTEM CHUJOWA.

i jeszcze coś. Ktokolwiek chciałby to czytać proszę o zostawienie nazwy tt w komentarzu jeżeli będzie ich z  10 to zacznę pisać a jak nie to nie.


JESZCZE RAZ PRZEPRASZAM


Zmieniłam bohaterów bo trochę osób mówiło ,że Lily jest brzydka więc wzięłam  najpięknięjszą Mils ☆☆ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz